Оплата і доставка

Доставляєте ви свої товари по Україні?
Так, доставка здійснюється по всій Україні компанією "Нова Пошта", "Укрпошта" і курьером по Киеву
Скільки коштує доставка в мій город?
Мінімальна вартість доставки 18 гривень. Сума доставки залежить від вашого місця розташування і обсягу (ваги) замовленого вами товару.
Чи можу я сплатити замовлення при отриманні?
Звичайно! Якщо ви хочете оплатити своє замовлення при отриманні, вибирайте спосіб оплати "післяплата" при оформленні замовлення. Товари, які виготовляються або привозяться під замовлення, доступні тільки за передоплатою">
Як мені оплатити замовлення Банківським переказом?
Ви можете здійснити оплату з будь-якого терміналу або відділення Банку "Приват Банк", за допомогою програми Приват 24 або ж безпосередньо з карт Visa / Master Card , вибравши спосіб оплати "LiqPay" при оформленні замовлення. Після оплати ви повинні повідомити про неї протягом години за вказаними телефонами в шапці сайту, що б ми підтвердили ваш платіж.
Скільки часу моє замовлення буде чекати отримання на відділенні Нової Пошти?
 З моменту прибуття ваше замовлення буде чекати отримання рівно 5 діб, після чого автоматично повернеться до нас в магазин. Покупці,які не забрали своє замовлення протягом п'яти діб,позбавляються права робити подальші замовлення до сплати штрафу ( 100 гривень).
Чи існують знижки для постійних клієнтів?
 Звичайно.Всі свої замовлення ви можете побачити в Особистому профілі. Як тільки загальна сума ваших замовлень перевищить необхідний ліміт (1500,5000,15000 гривень) ,ви повинні написати в службу підтримки, вказавши свій логін. Вас перенесуть у відповідну за вашим замовленням групу зі знижками. Ціни на сайті автоматично змінять ціну,виходячи з вашої знижки.
Доставляєте ви товар в країни СНД?
Доставка в країни колишнього СРСР має ряд вимог. Мінімальна сума замовлення повинна бути не менше 500 грн,Повна передоплата.Сума доставки кожного товару прораховується індивідуально нашим менеджером після оформлення замовлення. До Росії доставки немає і не буде. Детальніше тут.  
Скільки буде коштувати доставка в моє місто в iншу країну
  • Вартість доставки залежить від ваги і об'єму.Прораховується індивідуально після оформлення замовлення. До Росії доставки немає і не буде
  • Що робити, якщо вам прийшов не той товар або він прийшов не повністю
    Відразу ж зверніться в службу підтримки і детально опишіть вашу ситуацію. Ми надішлемо вам або відсутній товар в найкоротші терміни. 

    Оформлення Замовлення

    Чому у мене не виходить оформити замовлення?

    Мінімальна сума замовлення у нашому аніме магазині - 90 грн. Можливо, ви використовуєте застарілу версію браузера. Ми рекомендуємо користуватися Google Chrome
    Я оформив замовлення,що робити далі?
     Чекати дзвінка менеджера для підтвердження замовлення по телефону. Менеджер дзвонить з Вівторка по Неділю з 11 до 17. Якщо ви оформили замовлення ввечері або вночі,вам передзвонять на наступний день. Відправка відбувається відразу ж після підтвердження замовлення .
    Дані, які я повинен вказати при оформленні замовлення?
     Ви повинні вказати дані людини,який буде забирати замовлення з відділення Нової Пошти. Замовлення можливо отримати тільки при пред'явленні паспорта. Якщо у вас ще немає паспорта, вказуйте дані батьків або родичів.
    Що я повинен вказати в коментарі до замовлення?
     У коментарі до замовлення вказується колір або артикул моделі (приклад Шапка колір Червоний,брелок модель С1), бажаний розмір (приклад S,L,XL) , зручне для вас відділення Нової Пошти у вашому місті.
    Я з Росії (Іншої країни СНД), я вказав свій телефон, але зі мною так і не зв'язалися
    Для підтвердження замовлень не з України,будь ласка,використовуйте електронну пошту або зв'яжіться з менеджером в контакті.
    Пред Замовлення.Що це? І чому я повинен оплачувати його?

    Перед замовлення зазвичай поширюється на товари,які є в наявності тільки на складах наших постачальників (Гонконг,Токіо,Аргентина) або ж виготовляються на фабриках - партнерах (Київ,Донецьк,Харків). Ваша передплата,це гарантія того,що ви заберете свій замовлення по прибутті / виготовленні.

    Я хочу замовити товар зі своїм зображенням,і його немає на сайті. Як мені оформити замовлення?
     Всі персональні замовлення обробляються безпосередньо менеджером.
    Я хочу зробити перед замовлення на Аніме Фігурку, Реліз якої ще не було. Як мені оформити перед замовлення?
     Якщо ця фігурка є на нашому сайті, просто оформіть на неї замовлення,додавши в кошик. Після оплати вас додадуть в базу Перед замовлень, і після релізу фігурка вилетить до вас.Якщо даної фігурки немає на нашому сайті, але є на сайті виробника, напишіть менеджеру,він обов'язково вам допоможе.
    Як мені відстежити своє замовлення,який йде з іншої країни?
    Ви можете отримати у менеджера пряме посилання для відстеження свого замовлення. Вам буде надано трек номер міжнародного формату.
    Я хочу замовити товар,який побачив в інтернеті, але не знайшов його серед товарів на вашому сайті.Чи можу я замовити?"
    Звичайно. Ми можемо знайти і привезти вам абсолютно будь-який товар, обрахувавши вартість товару і доставки,а так само, при необхідності, захищати ваші інтереси в конфліктних ситуаціях (шлюб,пошкодження при перевезенні,продавець вислав не той товар,продавець не вислав товар зовсім).

    Гарантії.Обмін.Повернення.

    Які гарантії надає ваш магазин на передоплату? Чому я повинен вам вірити?

    Наш магазин офіційно зареєстрований,має фізичну точку продажу і діє відповідно до закону України "Про торгівлю".

    1. ЗАТ "Аніме Магазин Pulsar" офіційно зареєстрований і має всі необхідні документи.Ці дані ви можете перевірити самі в найближчому до вас відділенні Податкової Інспекції.
    2. На нас,як і на всіх Приватних підприємців та громадян України,поширюється стаття КК України №190 "шахрайство".
    3. Відділ по захисту прав споживачів теж не дрімає.
    4. Ми є Інтернет магазином
    5. Замовлення всіх ваших товарів відбувається за захищеної системи PayPal,і якщо в обумовлений термін ви не отримаєте бажаний товар, наш Аніме магазин зобов'язується повністю відшкодувати вартість товару.
    6. Нашим магазином було підписано в цілому близько 850контрактов, договорів і угод з провідними виробниками манги, Аніме одягу і фігурок,Текстильними фабриками і Друкарнями. У нас найавторитетніші постачальники аніме товарів і оригінальних аніме фігурок у всьому світі!
    Мені прийшов бракований товар.Що робити?
     згідно закону України,у разі браку ви маєте право протягом 14 днів вимагати заміни товару або повного відшкодування.Всі витрати в цьому випадку наш Аніме магазин бере на себе.
    Я купив товар,отримав,але захотів його замінити на інший.
    Ви маєте право протягом 7 днів обміняти свій товар на будь-який інший. В цьому випадку всі витрати по доставці лягають на ваші плечі.
    Я оформив замовлення і вніс передоплату.Але я не отримав товар в заявлені терміни (пройшло більше 60 днів з моменту надіслання)
    Якщо ви не отримали товар в строки, зазначені в картці товару, вам відшкодовується повна сума вашого замовлення. Якщо ж ваш товар приходить із запізненням, і ви вже отримали повернення свого платежу,ви маєте викупити свій товар за половину його вартості.

    Питання і відповіді

    Як мені зв'язатися з вами?
  • Зв'язатися з нами ви можете по електронній пошті support@pulsar.ua за телефонами +380671459802 
  • Який графік роботи вашого аніме магазину?
  • Фізичний магазин (Київ) з 11 до 19 без вихідних
  • Інтернет магазин. Call-центр з 11 до 19
  • Видача замовлень з 11 до 19
  • Мені сподобався товар, але його немає в наявності. Коли буде завезення цього товару?
  • Завезення у нас кожен день, і ми не можемо знати точну дату приходу конкретного товару. Якщо товару немає в наявності,значить ми вже працюємо над його замовленням. Радимо вам натиснути на "Повідомити про наявність". Як тільки товар буде в наявності, вам прийде лист на пошту.
  • Де знаходиться ваш магазин у Києві?
  • Конкретна інформація з цього питання доступна на цій сторінці.

  •  

     

    Аніме магазин Пульсар Донецьк Україна

    © Аніме Магазин "Pulsar" 2001 - 2021

    Всі Права Захищені

    www.pulsar.ua